Saturday, April 9, 2011

sudah 24th...

Assalamualikum.... 


Saya nak cite pasal birthday 
today is my 24th birthday bersyukurlah kerana allah masih memberi peluang untuk hidup. Saya jarang sambut birthday sendiri :) ... 
Alhamdulillah di usia 24 tahun saya masih hidup dan sihat walafiat... 
Petang tadi saya pergi umah lecturer (waris saya) bersama teman-teman kitorang lakah kaki kanan la....saya tak cakap pun birthday saya hari ni saja jalan-jalan sebelum final exam tiba..dia masak sedap-sedap kedatangan kitorang..dah lama dah x rasa nasi hidang maklumla saya dh lama xbalik kampung menu ikan siakap masak stem, sotong gulai kuning,ikan kerisik goreng,sayur-sayur goreng dan last skali petai jeruk hah...sape suka hehe nie la makanan orang kelantan :) walaupun tanpa cake saya happy selepas makan dia bawak kitorang teman dia shopping dapat cuci mata pun kira ok la hilang kejap serabut  dalam kepala.ni 

okeh cakap  xde bukti x best kan....

Tahun ni ramai yang wish birthday  thank you all my friend cukup sekadar ucapan kira ok la tanda ingatan tarikh lahir saya, xde hadiah pun xpe kalo dapat lagi suka hehehe :)) 

0 comments:

Post a Comment